He-Man i Szkieletor wracają! Tylko, czy uwierzylibyście, że zamiast toczyć ze sobą pojedynek na śmierć i życie, obaj bohaterowie… zatańczą ze sobą motyw taneczny ze słynnego filmu „Dirty dancing”? Nawet jeśli, to właściwie… po co mieliby to robić?!

Odpowiedź przychodzi w niemal dwuminutowym spocie reklamowym stworzonym w ramach kampanii brytyjskiego portalu internetowego moneysupermarket.com, będącej porównywarką finansową. Marka słynie z tego, że wszystkie jej filmy promocyjne charakteryzują się dużą dawką humoru, a zabawna konwencja i ciekawy koncept w połączeniu z postaciami, które są doskonale znane masowemu odbiorcy, to recepta na sukces spotu, który do tej pory obejrzało już blisko 2 miliony widzów.

Przy okazji tego kreatywnego, pełnego zwrotów akcji i doskonałej gry aktorskiej spotu, warto zastanowić się, czy nie czas na ekranizację słynnego komiksu w wersji kinowej? Biorąc pod uwagę sukces filmu reklamowego, warto zaryzykować stwierdzenie, że film z He-Manem i Szkieletorem w rolach głównych byłby prawdziwym hitem.